پسرم تب داره ؟🥹چون بدنش خیلی داغه

تصویر
۵ پاسخ

نه گلم خوبه دمای بدنش

نه دست و پای پسر منم گرمه همیشه
فکر کنم بخاطر گرمایی بودنه

منم هی تب سنج میذارم میبینم بالای ۳۷نمیره

۳۷.۵ به بالا تبه
این نرماله

دکتر گفت بالای ۳۷/۵ یعنی تب

نه تبش عالی
بالای ۳۷ تب داره

سوال های مرتبط