۳ پاسخ

خیلی رقیق درست کن ابکی ابکی

خب طبیعیه عزیزم
از مقدار خیلی کم و خیلیییییی رقیق شروع کن

پسر منم هیچی نمیخوره دهنشو باز نمیکنه فقط بعضی وقت سیب زمینی ابپذ میخوره

سوال های مرتبط