این مطلب کاملا غیر علمی هست احتمالا از این بلاگرای ۲ هزاری کپی کردید لطفا پاک کنید.اولا عسل برای کودک یکسال خطرناکه چه برسه نوزاد.عسل یه باکتری داره که برای زیر یکسال خطرناکه .دوم نگید شیرخشک ظلم در حق کودک لطفا عذاب وجدان ندهید به مادران شما نه جای اون مادر هستید نه بچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.