#پوشک
#شیرخشک
#استمینفن
#واکسن

تصویر
۹ پاسخ

بهش بگو پس تو ب کارای خونه برس منم بیکار دنبال بچه راه میافتم ک مبادا چیزیو بندازه یا گم کنه

اگه شوهرت با زبون خوش متوجه رفتار اشتباهش نمیشه، بنظرم خودتو بزن به بیخیالی بگو همینه که هست!
بچه داری به تنهایی کار سختیه مخصوصا دوقلو
دیگه لازم نیست بخاطر رضایت این و اون خودتو به آب و آتیش بزنی

امان از این مردا که همشون مثل همن خواهر فقط خودشونو خوب میبینن بنظرم توجه نکن خودتم اذیت نکن بگو ناراحتی بشین بچه داری و خانه داری کن خودت

اینجوری شو دیگه ندیده بودم
چه رو مخه

خب جوابشو بده چرا ساکت وایمیستی
بگو من نمیتونم با دوتا بچه حواسم هم ب بچه ها باشه هم ب وسایلا هم خونه داری و هزار تا چیز دیگ..
و اینک بگو بچه ان و نمی‌فهمن تا یچیزی و برمیدارن من تا بخام بگیرم ازشون فرار میکنن و امکانش هست ک بیفته از دستشون
شمام خیلی حساسی نسبت ب این موضوع و اینک کوتاه اومدی در برابر حرفاش شوهرتم نقطه ضعفتو پیدا کرده

مردا همه همینن خواهر

اصلا برات مهم نباشه هرچی خواست بگه و خودت را هم سفت بگیر و اعتماد به نفس داشته باش هر وقت گفت بگو همینه که هست .یا شده دیگه منم شوهرم بهم میگه ی موقع هایی اصلا محلش نمیدم و برام مهم نیست فکر میکنم میخواد ی چیزی بگه گفته باشه

کارهمسرتون کاملا استباهه رفتارش ولی خب مشخصه نباید چیز شکستنی برای بچه گرفت چون پرت میکنن

جواب جدی بش بده
بش بگو خاله زنک نباش
یه روسری سرت بزار چون کامل یه زنی
تو کارای زنونه دخالت میکنی
دیگه درست میشه

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود ۱ سالگی
مامان پسری❤️ مامان پسری❤️ ۱ سالگی
مامان نخود مامان نخود ۱ سالگی
مامان آوا💜 مامان آوا💜 ۱ سالگی
مامان نخود مامان نخود ۱ سالگی
مامان ماهلین 🌙 مامان ماهلین 🌙 ۱ سالگی
مامان نخود مامان نخود ۱ سالگی
مامان آوا💜 مامان آوا💜 ۱ سالگی
مامان آوا💜 مامان آوا💜 ۱ سالگی
مامان موطلایی🩷🥰 مامان موطلایی🩷🥰 ۱ سالگی