۷ پاسخ

یه کم بیشتر از پله بالا پایین کن بلکم بچه بیاد
من منتظرشم😘

من اپتامیل ساده گرفتم خوبه تا الانم میدم بهش

اگه هنوز نگرفتین سیمیلاک ۱ بگیرید که برای بچه هایی که به لاکتوز الرژی دارن عالیه.
آپتامیل به خیلی از بچه ها نساخته و چون مدلای متنوعی داره بهتره دکتر تجویز کنه.

نزاییدی خواهر 😂🥹
فکر کنم بری دارو خونه بهت میگن بلدن

کی میشه کی میگذره

منم نزاییدم

هنوز نزاییدی تو؟🥴😂

سوال های مرتبط