یه کم بیشتر از پله بالا پایین کن بلکم بچه بیاد
من منتظرشم😘
من اپتامیل ساده گرفتم خوبه تا الانم میدم بهش
اگه هنوز نگرفتین سیمیلاک ۱ بگیرید که برای بچه هایی که به لاکتوز الرژی دارن عالیه.
آپتامیل به خیلی از بچه ها نساخته و چون مدلای متنوعی داره بهتره دکتر تجویز کنه.
نزاییدی خواهر 😂🥹
فکر کنم بری دارو خونه بهت میگن بلدن
کی میشه کی میگذره
منم نزاییدم
هنوز نزاییدی تو؟🥴😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.