۵ پاسخ

آخی 🥹 روز تولدش با دختر من یکیه 😍

وای قربون نون خوردنش😚

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم خواستین روبیکاپبام بدین
۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

چرا من میترسم نون بدم دستش البته کلا از همه چی میترسم که بدم دستش خودش بخوره خیلی فوبیا خفگی دارم حتی آدم بزرگا هم که دارن یه چی میخورن سرفه شون میگیره من سکته میکنم چکار کنم ترسم بریزه چون اینطوری بچه م یاد نمیگیره خودش غذا بخوره.حتی هنوزم غذای انگشتی بهش ندادم

نونشُ ُ😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان 💜👧 نیهان مامان 💜👧 نیهان ۱۴ ماهگی
مامان الوین مامان الوین ۱۳ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۴ ماهگی
مامان 💗هانیس🧸 مامان 💗هانیس🧸 ۱۵ ماهگی
مامان لی لی گل🍒🌸 مامان لی لی گل🍒🌸 ۱۴ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۱۷ ماهگی