عزیزم دختر من از دو ماهگی چشماش شدیداا قی میکرد چند تا دکتر بردم و پماد دادن و مدام ماساژ میدادم و بعد یکسالگی که دیگه گفتن باید عمل بشه حتی نامه بستری هم دادن ولی من نبردم و به ماساژ دادن ادامه دادم خودش یواش یواش خوب شد خداروشکر
دکتر مرجان سجادی
دخترم همینجور بود با ماساژ باز نشد بعد از یکسالگی گفت باید میل بزنیم
من دخترم همینجور بود هردفعه ماساژ میدادم پیش دکتر خاصی هم نرفتم هرباردکترچیزی میرفتم نشون میدادم قطره میداد تاثیرب نداشت اخردست هم یه بار که رفته بودم کیلینک کودکان تو خیابون طیب یه دکتر یه قطره و پماد داد بااون خوب شد
اکثر بچه ها بدو تولد اینجورین و چشماشون قی میکنه.پسر من اینجور بود دکتر گفت
باید اون بالای دماغو ماساژ بدی ، ی قطره هم داد ک زدم و خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.