۴ پاسخ

ایشالا ک اذیت نشه عزیزم

وای من باید شنبه میزدم بردم نزدن گفتن شنبه بعد بیار

مبارکه،سازگار باشه عزیزم🥰
منم دیروز زدم الان دخترم رو پامه میخوابونمش

مبارکش باشه عزیزم

سوال های مرتبط