خانما کسی بوده تو بارداری یک دور قرآن ختم کرده باشه؟

۱۳ پاسخ

من سه دور خوندم
الانم دارم سوره یوسف هر روز میخونم
خیلی خوبه واقعا

اره توماه رمضون خوندم

آره من یکیش هم نصفه مونده جز 16هستم کاش بتونم تموم کنم

آره گلم من سر هر دو بچم یه دور خوندم خدارو شکر بهم توفیق داد الان این یکی دارم یه دور دیگه میخونم خدا بهم توفیق داد که دو دور بخونم این یکی رو

من ی ختم کامل ماه رمضون کردم
یکی هم از اول بارداریم شروع کردم الان آخر جز سی ام
انشااا....ازامشبم چله زیارت عاشورا چون تازایمانم 40روز مونده

اره من دودور قران ختم کردم چطور

من سره پسرم داشتم میخوندم ک باردارشدم ادامه دادم تا نزدیک زایمان تموم شد ولی سره این یکی ن
ولی پسرم انقد آروم بود حتی ب زور بیدارش میکردم شیربخوره حتی الانم دوتایی تو خونه باشیم معلوم نمیشه کسی خونه اس

آره من دو دور ختم کردم

من هرماه یکی ختم میکنم

من دور دومم

اره چطور

من ی دور ختم کردم

اره چطور

سوال های مرتبط

مامان جانان وشاهان مامان جانان وشاهان هفته بیست‌ونهم بارداری