۲۲ پاسخ

خیلییی من از یکسالگی علی با سایز ۴ شروع کردم الانم ۷ کلا خیلی راضی ام

اره خیلی

خیلی عالیه

من نه …البته بچم خیلی گرماییه اونا واقعا گرمه مخصوصا از این به بعد..

مامانایی ک خریدن قیمتش مثل پوشکه؟؟من تاالان پوشک ۴ پلاس میبستم

اره منم راضیم

من پسرم حساسیت داد بهش

آره من از سایز چهار استفاده میکنم تا الان عالین

منم واقعا ازش راضیم عالیه نسبت به بقیه

عالیه من خیلی وقته دارم استفاده میکنم براش هرچقدم پرباشه نم پس نمیده

آره خیلی خوبه

آره اجی من یه دوره بستم خوب بود خیلی راحته

من خیلی وقته برای دیار میگیرم،عالی ترینه

من چون کشش روتن مهزیار خط میندازه دوست ندارم
وقتایی که مجبور بشم میگیرم.وگرنه مولفیکس رو ترجیح میدم

فوق‌العادست من اصلا دیگه چسبی نمیتونم ببندم

منم راضیم فقط کشش دور شکم بچم رد میندازه نمیدونم‌چرا

بله خیلی خوبن

اره من راضیم

من تقریبا از سایز ۴ که مای بی بی شورتی داشته تا به امروز امشب استفاده کردم عالیه
هم پوشیدنش راحته
هم تکون نمیخوره زیر لباسا پایین نمیاد
هم قدرت جذب خیلی بالایی داره

اره خوبه

سلام اره خیلی خوبه واقعا

اره من راضیم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ سالگی