چقد شباهت میبنید؟؟






منو دخترم🤤😂😂

تصویر
۷ پاسخ

هیچی😅

چش ابروش کپ خودته

خیلی شبیه خودته

فکر کنم بیشتر به باباش رفته

چرا من شبیهه خودتت میبینم
مخصوصا چشاشو 😅 همه نوشتن هیچی

والا هیچی

هیچی.

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۲ سالگی
مامان آیسان مامان آیسان ۳ سالگی
مامان گل دخترم 💤 مامان گل دخترم 💤 ۲ سالگی
مامان پنبه مامان پنبه ۳ سالگی
مامان سنجابک🐿 مامان سنجابک🐿 ۲ سالگی