۱۲ پاسخ

به به عااالی

نوش جون منم ظهر همینو‌داشتیم

منم دلم خواست 😂

دلم خواست نوش جونت باشم چه ایده خوبی برم تو کارش برای فردا شب

نوووش 🤣🤣🤣سبزی خوردن کنارش کمه

😍😍 باه باه 🫠🫠🫠🫠

من خیلی دوس دارم ولی شوهرم نمیخوره چند ماه نخوردم من پیشش پیاز سرخ میکنم با لیته

برای من هیچ عکسی بالا نمیاد از بعدازظهری

با ماست چکیده و سیر کوبیده محشره کدو هم سرخ میکنم من

حالا من دوست دارم همینو بجا نون با برنج بخورم
همینقد عاشق برنجم😂

چیه اسمش

چیه اسمش

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۲ سالگی