ببین عزیزم اینو بگم و برم خیلی سخته خیلییییییییی درحدی ک یادت میره لذت ببری از بچگیشون
پریود شدی بعد زایمان یا نه من پریود نمیشم نزدیکی هم بدون جلوگیری دارم همیشه علائم بارداری هم ندارم 😄
یاابلفضل 😱
جدا از سخت بودنش ظلم بزرگی به بچه بزرگترت میشه چون اون محبت و توجهی ک بایدو ازتون نمیتونه بگیره چون یه بچه کوچیکتری هست ک باید به اون بیشتر توجه بشه
در حق بدنتم ظلمه چون هنوز بدنت ترمیم نشده به حالت قبلش برنگشته
باز خودت میدونی زندگیه خودته خودت باید تصمیم بگیری
اولا ک مبارکت باشه قشنگم
و اینکه خییییییییییییییییییییلی سخته شاید برای من خیلی سخته شاید بچه من چون خیلی شلوغه و بچه آرومی نیست برام سخت شده
دیگ من خواب ندارم اصلا نمیدونم خواب چی هست حتی نمیتونم ناهار و شام بزارم . آقا اینا یکم باهم نمیخوابن من ی چای بخورم کوچیکم اصلا ن تو گهواره میمونه ن زمین فقط بغل بزرگه هم ک دیگ نگم....
ولی خداحفظشون کنه با این همه سختی عاشقشونم
میگن بعدزایمان زیاد به بی بی چک اعتماد نکنید
ببخشیدرابطه بدون جلوگیری داشتی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.