۵ پاسخ

ببین عزیزم اینو بگم و برم خیلی سخته خیلییییییییی درحدی ک یادت میره لذت ببری از بچگیشون

پریود شدی بعد زایمان یا نه من پریود نمیشم نزدیکی هم بدون جلوگیری دارم همیشه علائم بارداری هم ندارم 😄

یاابلفضل 😱
جدا از سخت بودنش ظلم بزرگی به بچه بزرگترت میشه چون اون محبت و توجهی ک بایدو ازتون نمیتونه بگیره چون یه بچه کوچیکتری هست ک باید به اون بیشتر توجه بشه
در حق بدنتم ظلمه چون هنوز بدنت ترمیم نشده به حالت قبلش برنگشته
باز خودت میدونی زندگیه خودته خودت باید تصمیم بگیری

اولا ک مبارکت باشه قشنگم
و اینکه خییییییییییییییییییییلی سخته شاید برای من خیلی سخته شاید بچه من چون خیلی شلوغه و بچه آرومی نیست برام سخت شده
دیگ من خواب ندارم اصلا نمیدونم خواب چی هست حتی نمیتونم ناهار و شام بزارم . آقا اینا یکم باهم نمیخوابن من ی چای بخورم کوچیکم اصلا ن تو گهواره میمونه ن زمین فقط بغل بزرگه هم ک دیگ نگم....
ولی خداحفظشون کنه با این همه سختی عاشقشونم

میگن بعدزایمان زیاد به بی بی چک اعتماد نکنید
ببخشیدرابطه بدون جلوگیری داشتی؟

سوال های مرتبط

مامان ❤️وین مامان ❤️وین ۶ ماهگی