۸ پاسخ

من دیروز واسه پسرم هویج و سیب زمینی و برنج و کدو حلوایی سکپ درست کردم خیلی خوشش اومد

سوپ اول رو فقط سیب زمینی و هویج و برنج و کره ریختم
بعد تنوع دادم هر روز یه چیزی با همین ترکیب گذاشتم، کدو حلوایی، کدو سبز، مرغ
بعد میخوام جو پرک تست بگیرم و ورمیشل و عصاره پای مرغ و آب قلم و گوشت و دال عدس

دال عدس خوبه
حالا همين پوره ميوه ها رو با هم تركيب كن
فلفل دلمه اي، كلم بروكلي، آووكادو بهشون اضافه كن خوشمزه مي شن

سوپم ی تیکه هویج سیب زمینی و کدو حلوایی با ی تیکه مرغ بزار بپزه بعد میکس کن بهش بده بعد ۳ روز مرغ بعد ماهیچه بعد بلدرچين من اینجوری دارم تست میگیرم من از ۵ ماه ۲۰ روز شروع کردم

عدس و اسفناج ،سیب زمینی و هویج و مرغ بزار بپزع بعد ی کوچولو نمک بزن ک مزش خوب بشه

من میدم خیلی خوشش میاد

روزی چقدر میذی عزیزم اینارو؟

فرنی و حریره رو خوب میخوره ؟

منکه هنوز تو فرنی ساده ام
حریر بادوم حساسیت داد
ب نظرت الان چی بدم بهش؟

سوال های مرتبط