۱۲ پاسخ

تو روز چند وعده شیرخشک بهش بده گناه داره معلومه سیر نمیشه

اگه تا ۴ ماهگی خوب وزن میگرفته با شیرت پس اشکالی نداره یکم بزار بگذره اگه دیدی بازم اضافه نمیکنه شیرخشک بیشتر بده ببین تاثیرش چطوره

خب عزیزم وقتی انقدر وزن کم گرفته و ناراحتی شیرخشک بده شیر خودتو نده🥲میدونم خیلی ناراحت میشی ولی به نفع خودشه سلامتیش در شیرمادر نیست.. من خودم دخترم زردی طولانی داشت و کم وزنی..شیرمو قطع کردم شیرخشکیش کردم هرچند چند روز ناراحت بودم ولی رشدش عالی شد خداروشکر حتما نباید شیرمادر باشه وقتی شیرمون ابکی هست

شیرخشک بده

وزنش ک خوبه

بچه ها بعد چهار ماه دیگه خیلی کم وزن اضافه میکنن

شیر خشک کمکی بده دختر منم تو یک ماهگی کم اضافه کرد دکتر گفت ردزی ۲ بار شیر خشک بده

وزن تولد و الان چقدره؟

عزیزم کمکی بیشتر شیرخشک بده بچه وزن بگیره

خب شير خشكم بده وزن بگيره

شیرخشک کمکی بده شیرت چرب نیس حتما

رفلاکس نداره؟

سوال های مرتبط