برای کمکی زود نیست معمولا میگن بزارید ۶ ماهو تموم کنن
شیرخشکایی که باعث وزن گیری میشنو استفاده کن
یا اینکه سویق گندم و برنج و حریره بادوم اینا بده اگه میخوایی کمکی بدی
غذاى كمكى رو شروع كن و بعد از اون سرلاك رو شروع كن كه وزن بگيره
براى درست كردن فرنيم يه قاشق مربا خورى آرد برنج با نصف استكان شير خودت يا شيرخشك ك اماده كردى خوب قاطى كن بذار رو كاز بپزه
مرتبم هم برن كه ته نگيره
شكر و اينا هم اصلا نميخواد
۴ماهگی مگه فرنی میدن؟؟مگ غذای کمکی میدن؟
وزنش چقدره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.