۴ پاسخ

برای کمکی زود نیست معمولا میگن بزارید ۶ ماهو تموم کنن
شیرخشکایی که باعث وزن گیری میشنو استفاده کن
یا اینکه سویق گندم و برنج و حریره بادوم اینا بده اگه میخوایی کمکی بدی

غذاى كمكى رو شروع كن و بعد از اون سرلاك رو شروع كن كه وزن بگيره
براى درست كردن فرنيم يه قاشق مربا خورى آرد برنج با نصف استكان شير خودت يا شيرخشك ك اماده كردى خوب قاطى كن بذار رو كاز بپزه
مرتبم هم برن كه ته نگيره
شكر و اينا هم اصلا نميخواد

۴ماهگی مگه فرنی میدن؟؟مگ غذای کمکی میدن؟

وزنش چقدره؟

سوال های مرتبط