سلام خانما اشکال نداره پستونک بزارم دهن بچه؟

۱۲ پاسخ

ن خیلیم عالی کمک ب نفخ کولیک هم می کنه

بذاااار
بعدا نمیگیره پشيمون میشی

نه خیلی ام خوبه هم برا هضم شیر خوبه هم سکسکه رو آروم می‌کنه

نه
بعدا اگر که کولیک بگیره ولع مکیدن داشته باشه به جای سینه پستونک میدی بهش

نه بزار

ن بزار دعا هم بکن بگیره

نه عزیزم چه اشکالی بزار

ازخداتم باشه بگیره

نه الان بزار ک بگیره ول نکنه تازه از تو بیمارستان میزارن شما دیرم داری میزاری

اگر بگیره
من که هرچی تلاش کردم نگرفت ...

اگ بگیره ک خوبه

نه چ اشکالی

سوال های مرتبط

مامان آریا مهر مامان آریا مهر ۱۳ ماهگی
مامان دوتاپسرام مامان دوتاپسرام ۷ ماهگی
مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی