از الان میتونم پستونک دهن بچه بزارم؟

۵ پاسخ

آره
من مجبور شدم از روز دوم بدم چون ولع مکیدن داشت
ولی از بعد واکسن دوماهگی دیگه مثل قبل یه سره نمیخوره زود شوتش میکنه بیرون😄دیگه گول نمیخوره😄

من از روز دوم گذاشتم

اره بابا

من توخود بیمارستان گذاشتم دهنش 😂

چرا نتونی من از دو روزگی دادم

سوال های مرتبط

مامان محمدیاسین‌و‌مبین💎 مامان محمدیاسین‌و‌مبین💎 ۷ ماهگی