۷ پاسخ

من از ۱۶ ۱۷ روزگی دادم کلا ۳ ماهم بیشتر نگرفت

بهداشت گفت نده☹️

اونت گرفتم

بنظر من نده با دست خودت بد عادتش نکن عادت کنه دیگه گرفتن ازش سخته

برامنک هرکارمیکنم نمیگیره پستونک

از تولد

من از بیمارستان گذاشتم الانم هروقت بیقراری میکنه براش میزارم

سوال های مرتبط

مامان قندی جونم و نینی مامان قندی جونم و نینی ۱۱ ماهگی
مامان دایان مامان دایان ۹ ماهگی
مامان نور زندگیم☀️ مامان نور زندگیم☀️ ۶ ماهگی