خانما هزینه سونو آنومالی چقدره؟

تصویر
۱۷ پاسخ

اینجا پرسیدم گفتن ۳۹۰۰

یزد1400

من دو روز پیش تهران انجام دادم ۸ تومن شد با سونوی واژینال
حدود ۶ تومنم اکو قلب شد

من ۵۲۰۰ انجام دادم

من ۵۵۰۰ شد شهرکرد ..یک ساعت هم زمان برد

واسه من ۴۶۰۰ شد

من انجام دادم هفت تومننن
خیلی هزینه بالا میگرفت لامصب دکتره
حالا گیر داده که برای اندازه گیری طول سرویکس حتما باید بیای پیش خودم
واقعا برای اندازه گیری طول سرویکس نیاز به سونوی پیشرفته هست که این هی پز دستگاه سونوگرافیشو میداد؟یا برم پیش دکتر خودم انجام بدم؟

جاهای مختلف متفاوته
من ۷ و ۵۰۰ دادم + حدود ۶۰۰ ویزیت
پریناتولوژیست بود

اهواز 3500

من پرسیدم زنجان ۶ تومن🫠😵‍💫

منم هفته دیگه دارم

بستگی به نسخه دکترت داره برا من ۲۱۰۰ شد با بیمه

من ۳۶۰۰ انجام دادم

چخبرررههه😮

2980

۳۵۰۰

برا من 3500شد

سوال های مرتبط

مامان کوروش💙 مامان کوروش💙 ۲ ماهگی
مامان محمدصالح🩵 مامان محمدصالح🩵 ۵ ماهگی
مامان نیلماه🌊🌙🐇 مامان نیلماه🌊🌙🐇 ۴ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی
مامان سلین و ملورین🩷 مامان سلین و ملورین🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ثمره عشق مامان ثمره عشق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ضحی گلی 💖 مامان ضحی گلی 💖 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان هامین و.. مامان مامان هامین و.. هفته نوزدهم بارداری