۴ پاسخ

من هر ۱۲ ساعت نیم میلی میدم بچه راحت تر میخوره .خوشمزه هم هست دوس داره

عه من تا حالا نیم میلی میدادم چیکاد کنم

یه میل باید قطره بدی بهش عزیزم

یک میلی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۵ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی