۷ پاسخ

غذا تو بچه های تپل باعث کاهش وزن میشه و تو بچه های لاغر برعکس
چون تپلیا با شیر بهتر وزن گرفتن و غذا باعث میشه کمتر شیر بخورن حالا شاید به مرور بهتر بشه

وزنه با وزنه هم فرق می‌کنه شاید بخاطر وزنه بوده

دندونم داره در میاره تحرکشم هست نمیدونم بخاطر ایناست چون غذا کمکیم زیاد نمیخوره فرنیو سرلاکو اینا دوس نداره فقط سوپ میخوره چرا اینقد کم کرده

اره وقتی غذا شروع میکنی تپل نمیشن

چون کم کرده حتماا به دکترش بگو باز استپ وزنی یه چیزی اما چرا باید کم کنه

وزن بچه من نمیاد جلو خیلی ناراحتم

خب نده بهش شاید نمیزارع بهش

سوال های مرتبط