۸ پاسخ

انشالله که خوابش تنظیم بشه زود بخوابه زودتر بیدار بشه

اول فک کردم پوره توت فرنگی یخیه

سلام مامانی مهربون من یه سوال روانشناسی دارم میتونی کمکم کنی؟

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم خواستین روبیکاپبام بدین
۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

من تو تاب ریلکسی میخوابونم،روزا توی همون میخوابه،ولی شبها میزارمش تو تختش

هنوز داخل ننو میخوابید.؟ چجوری ؟ دختر منم داره ولی شش‌ماه که شد دیگه وزنش بالا رفت ننو تکون نمیخورد جمعش کردم الان براش تاب ریلکسی خریدم چون رو پا عادت بود پام درد میومد

چرا این همه گوجه . بچه اسهال نشه . چرا مگه شب ساعت چند میخوابه

این چبه؟؟

سوال های مرتبط