۹ پاسخ

فداتشم طبیعیهه همش طبیعیه

ارههههع😭😭😭😭😭😭

فقط سوزش معده اونم اگه ترشیجات بخورم یا گرسنه ام بشه

پنتوپرازول ۴۰بخور دعاگوم میشی

اره خیلی بده واقعا مخصوصا وقتی درازمیکشی شدید تر میشه
یه فنجون شیر سرد بخور یه نیم ساعت آروم میشه

منم داشتم شدیدددد معده خودم از قبل هم سوزش و اسید داشت رو بارداری بدتر شدم
اما این اخریا دارم قرص پنتومید ۴۰ میخورم دکترم بهم گفت بخور و واقعا از وقتی میخورم اصلاااا سوزش ندارم
اینجور نیس هم مرتب بخورم
تو هفته دوبار خوردم و تاثیرش میمونه و اصلا معده درد و سوزش ندارم دیگه

منم دارم

اره منم دارم

اره عزیزم لعنتی من ماه اخر فقط میسوخت معدم

سوال های مرتبط

مامان ویهان 💙🧸 مامان ویهان 💙🧸 ۹ ماهگی
مامان آرکان مامان آرکان ۶ ماهگی