۵ پاسخ

نه منم سوزش دارم شدید

ن بخاطره بزرگ شدنه جنینه طبیعیه
من وقتی خیلی اذیت بشم قرص فاموتیدین میخورم

طبیعیه معدم تا انتها گلوم ی جور خاص و غیر قابل تحمل میسوزه بچه ک رشد کرده فشار ب اندام ها داخلی میاره مخصوصا معده ک جمع میشه میاد بالا اسیدی میشه

نه اخرا طبیعی من الان دیشب اصلا نخابیدم

ن.

سوال های مرتبط

مامان گوگوجی 👶🏻🫀 مامان گوگوجی 👶🏻🫀 ۱۲ ماهگی
مامان اسراو رستا مامان اسراو رستا ۴ ماهگی