نه منم سوزش دارم شدید
ن بخاطره بزرگ شدنه جنینه طبیعیه
من وقتی خیلی اذیت بشم قرص فاموتیدین میخورم
طبیعیه معدم تا انتها گلوم ی جور خاص و غیر قابل تحمل میسوزه بچه ک رشد کرده فشار ب اندام ها داخلی میاره مخصوصا معده ک جمع میشه میاد بالا اسیدی میشه
نه اخرا طبیعی من الان دیشب اصلا نخابیدم
ن.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.