مامانا علایم مسمومیت بارداری چیه؟؟

۳ پاسخ

سردخترم مسمومیت داشتم
یمدت بود ورم شدید داشتم با تحرک مچ پاهام سریع ورمش چندبرابر میشد و بعدشم میخابید
روز اخریه از خاب بیدار شدم حس کردم سرگیجه خفیفی داشتم چشامم تار بود یه دوش گرفتم دوساعت بعد کلا جایو نمیتونستم ببینم کل تصویرم یه نقطه بود ایقد چشام تار بود و سردرد داشتم تعادل نداشتم همسرم دستم گرف تا بیمارستانه رفتم چک شدم و ازمایش گرفتن فشارم رو ۱۷ بود و مسمومیت داشتم😑😑
ختم دادن بم
سرگیجه سردرد تاری دید نداشتن تعادل فشار بالا تهوع ورم مچ شدید مچ پاها

تهوع ،استفراغ،فشار بالا ،ورم دست و پاهاو.....

من که انزیم کبدم بالا بود بعد دفع پروتیین داشتم بعد روز دوم که داشتم آزمایش ۲۴ ساعته انجام میدادم نرسیدم ببرمش همون روز دوم تا شب من تاری دید سرگیجه خستگی ورم بیش از حد فشار بالا
تا صبح روز بعد یعنی روز سوم من زایمان کرده بودم

سوال های مرتبط

مامان اسراو رستا مامان اسراو رستا ۴ ماهگی
مامان zhivan مامان zhivan روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤️nilmah❤️ مامان ❤️nilmah❤️ ۴ ماهگی
مامان رستا💗 مامان رستا💗 ۴ ماهگی
مامان نگار مامان نگار ۸ ماهگی
مامان آیسو🎀 مامان آیسو🎀 ۱ ماهگی
مامان آیهان وآراز💙 مامان آیهان وآراز💙 روزهای ابتدایی تولد