سردخترم مسمومیت داشتم
یمدت بود ورم شدید داشتم با تحرک مچ پاهام سریع ورمش چندبرابر میشد و بعدشم میخابید
روز اخریه از خاب بیدار شدم حس کردم سرگیجه خفیفی داشتم چشامم تار بود یه دوش گرفتم دوساعت بعد کلا جایو نمیتونستم ببینم کل تصویرم یه نقطه بود ایقد چشام تار بود و سردرد داشتم تعادل نداشتم همسرم دستم گرف تا بیمارستانه رفتم چک شدم و ازمایش گرفتن فشارم رو ۱۷ بود و مسمومیت داشتم😑😑
ختم دادن بم
سرگیجه سردرد تاری دید نداشتن تعادل فشار بالا تهوع ورم مچ شدید مچ پاها
تهوع ،استفراغ،فشار بالا ،ورم دست و پاهاو.....
من که انزیم کبدم بالا بود بعد دفع پروتیین داشتم بعد روز دوم که داشتم آزمایش ۲۴ ساعته انجام میدادم نرسیدم ببرمش همون روز دوم تا شب من تاری دید سرگیجه خستگی ورم بیش از حد فشار بالا
تا صبح روز بعد یعنی روز سوم من زایمان کرده بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.