مامانا علائم مسمومیت بارداری چیه

۱۰ پاسخ

سلام چیکار کردی
رفتی دکتر؟

امروز که دکتر نیست
برو زایشگاه حتما پزشک یا ماماها هستن

اگر مسمومیت باشه باید سزارین شم یا اینکه طبیعی میتونم

تو یه هفته وزنت یهو یک کیلو اضافه بشه، تاری دید داشته باشی، دستو پاهات ورم کنه، فشارخونت بره بالا

سر درد، سرگیجه، احساس دیدن جرقه، تاری دید، بالا رفتن فشار بشتر از 14 رو 9، حالت تهوع، احساس درد اطراف معده(کبد) ورم ناگهانی دست یا پا یا یک طرف بدن

من پا راستم ورم کرده از دیروز از صبی هم حالت تعوا دارم

عزیزم فشار بالا هم هست

ممنون عزیزم

من هیچ علائمی نداشتم فقط اخریا رنگ ادرارم تیره شده بود موقع زایمان فهمیدن مسمومیت بارداری دارم🫠

ورم یهویی پاها مخصوصا اگ ی دونه پا یهو ورم کنه تهویی شدید یهویی
سرگیجه تب تاری دید

سوال های مرتبط

مامان اسراو رستا مامان اسراو رستا ۴ ماهگی
مامان zhivan مامان zhivan روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤️nilmah❤️ مامان ❤️nilmah❤️ ۴ ماهگی
مامان رستا💗 مامان رستا💗 ۴ ماهگی
مامان نگار مامان نگار ۸ ماهگی
مامان آیسو🎀 مامان آیسو🎀 ۱ ماهگی
مامان آیهان وآراز💙 مامان آیهان وآراز💙 روزهای ابتدایی تولد