مامانا جواب آزمایش پسرمه آهن و ویتامین دی خوبه؟

تصویر
۳ پاسخ

بنظر من کمه، ببین رنج آهن رو نوشته ۳۰ تا ۲۰۰، ۴۵ توو این رنج پایینه بنظرم، ذخیرش هم بین ۱۰ تا ۱۶۰ نوشته ۲۶ هم باز بنظرم کمه، به دکترش نشون بده حتما

آهنش ۴۸ و ذخیره بدنش هم ۲۶

ویتامین دی عالی ولی آهن و من پیدا نکردم

سوال های مرتبط