سلام من امروز وارد ۳۳ هفته شدم ، سونو رفتم وزن بچه ۲۳۰۰ بود خوبه ؟؟؟

۵ پاسخ

آره خوبه نی نی منم 2200هستش.

اره من۳۲هفته این وزن بود گفتش عالیه

عالیه خیالت راحت

اره عالیه تا به دنیا بیاد ۳و نیم بشه شاید

آره

سوال های مرتبط

مامان دلارام و تو دلی مامان دلارام و تو دلی روزهای ابتدایی تولد