چه شیرخشکی خوبه؟؟میخام به پسر کمکی شیرخشک بدم

تصویر
۱۹ پاسخ

بنظرم اپتامیل ساده خیلی خوبه
هم وزن دهی مناسبی داره و هم اذیت نمیکنه

فقط تروویتال بخر
البته نمیدونم الان گیر میاد یا نه.
دکتر دختر من براش تجویز کرد و گفت بهترین شیر خشک بازاره و نزدیک ترین شیر به شیر مادره.

سوپرامیل خیلی خوب بودمن به دختر میدادم

تصویر

من به پسرم ببلاک دادم خیلی بهش خوب افتاد
عزیزم احساس میکنم اتاق پسرتون گرمه موهاش خیسه
مراقبش باشید

آپتامیل سبک و راحت

خدا حفظش کنه❤️

اپتامیل پرونترا

وای چه نازه دلم میخواست اونجا بودم بوسش میکردم

خدا حفظش کنه دلم خواست قورتش بدم،
از چشم بد دور 🧿💋

گیگوز یک
نفخ نمیاره با دکتر هم مشورت کن عزیزم 🌸

اااخ قلبم😍😍😍😍😍😍😍😍پسر من نان ۱ میخورد خوب بود کلا سبک بود

ماشاءلله بهش اپتامیلم خوبه زیر شش ماه باید یک بخرین عزیزم بیومیل پلاس هم خوبه

واااای خدااا هرسری عکس میزاری دلم میخاد حانله شم دلم نی نی خواست😍😍🩵🩵

دلم نی نی خواست

ببلاک خوبه ویبوست هم نمیاره

خداحفظش کنه، ببلاک
سوپرامیل
ولی همه تقریبا مثل همن، ببین کدوم میسازه و کدومشو راحت پیدا میکنی

خوداااااا 🤤🧿

نان خوبه با بیشتر بچه ها هم سازگاره

اوخوداااا🥰🥰😍

سوال های مرتبط

مامان آقا مهدی مامان آقا مهدی ۵ سالگی
پروانه پروانه قصد بارداری