۷ پاسخ

کره گیاهی خوب نیست استفاده نکنید

بافت دار میخوره؟
منم دارم کم کم شروع میکنن بافت دار بدم ولی هنوز هیچ دندونی نداره

خداحفظش کنه براتون گل پسری رو و نوش جونش دستورشو میگی

نوش جونش

ببخشید ی سوال
شما با چی میکس میکنید
من با غذا ساز میکس میکنم خیلی ابکی میشه تابان دوس نداره مث شما در این حد له بشه دوست دارع

نوش جونت کوچولو

نوش جونشششش
چقدر خوشمزه بنطر میاد😅خدایی شکمو بودن سخته

سوال های مرتبط