کسی هست اب دپر بچش ۹‌باشع ؟؟؟

۷ پاسخ

اخه برای چی کم میشه وقتی نشتی ندارم

منم هفته پیش ۹بود،دوتا سرم زدم اب وهندونه میخورم ،امروز برم ببینم چندشده

اره من9هست سرم میزنم

اره من دو هفته پیش ۹ بودم الان نمیدونم .

من ۷ شده ولی هی دارم آب اینا میخورم

من ۸/۸بود دکتر گفت فقط آب ومایعات مصرف کن هندونه بخور یک هفته بعد دوباره سونو بده،یک هفته بعد شد۱۰ وبازم گفت ادمه بده دوسه هفته بعد شد۱۳ گفت نرمال شده

از من ۱۱ بود گفت خوبه

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان اَبرا❤️ مامان اَبرا❤️ ۳ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آروکو💙🫀 مامان آروکو💙🫀 ۱۰ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان پاییز مامان پاییز هفته سی‌وهشتم بارداری