اخه برای چی کم میشه وقتی نشتی ندارم
منم هفته پیش ۹بود،دوتا سرم زدم اب وهندونه میخورم ،امروز برم ببینم چندشده
اره من9هست سرم میزنم
اره من دو هفته پیش ۹ بودم الان نمیدونم .
من ۷ شده ولی هی دارم آب اینا میخورم
من ۸/۸بود دکتر گفت فقط آب ومایعات مصرف کن هندونه بخور یک هفته بعد دوباره سونو بده،یک هفته بعد شد۱۰ وبازم گفت ادمه بده دوسه هفته بعد شد۱۳ گفت نرمال شده
از من ۱۱ بود گفت خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.