۳۱ هفتم اب دپر بچه ۹
کمه یا لب مرزه ؟
بستریم‌میکنن؟؟

۶ پاسخ

کم هست ولی نه خییییلی کم . بهتون سرم میزنن احتمالأ

کمه بستری نمیکنن ولی سرم برات مینویسه میری میزنی

نه مال من 8 بود بستری نکردن.فقط دکتر کفت کاهو،دلستر،هندوانه و مایعات زیاد بخور. بعد 4 هفته شد 15

منم ۲۸ هفته. آب دور جنین ۸ بود ی هفته دوتا سرم زدم بم داد کلی آب خوردم قرار فردا برم سونو

هندونه و مایعات مصرف کن
با سروم جبران میشه

کمه

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۱۱ ماهگی