کم هست ولی نه خییییلی کم . بهتون سرم میزنن احتمالأ
کمه بستری نمیکنن ولی سرم برات مینویسه میری میزنی
نه مال من 8 بود بستری نکردن.فقط دکتر کفت کاهو،دلستر،هندوانه و مایعات زیاد بخور. بعد 4 هفته شد 15
منم ۲۸ هفته. آب دور جنین ۸ بود ی هفته دوتا سرم زدم بم داد کلی آب خوردم قرار فردا برم سونو
هندونه و مایعات مصرف کن
با سروم جبران میشه
کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.