منم اولا سرویکسم پایین بود ولی الان شده بود ۳۴
منم تو انومالی ۳۰ بودم شیاف استفاده میکنم
ولی فعالیتمم هم سر جاشه
ایشالله که بالا بمونه
۳۰ ک خوبه
دو ماه پیش ۱۸ بود برای من سرکلاژم نکردن با شیاف میگذرونم
برای من ۲۷ الان
من توی سونو انتی طول سرویکسم ۳۰ یود تو انومالی یهو شد ۴۸ الانم ۳۹ هستش
منم سرویکسم ۳۰ عزیزم. اره چرا نشه؟ استراحت کن ، شیاف و داروهاتو مصرف کن. هیچی نمیشه
الکی هم استرسشو نداشته باش خدا خودش بچه رو نگه میداره❤️❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.