عزیز استامینوفن میدی
پسر منم دو روز فقط جیغ میزد
اگه قنداق کنیم تبش بالا نمیره؟
مبارکه منم امروزواکسن دوماهگی پسرم رو زدم فعلا خوابیده پسر شما قد و وزنش چند بود
پاهاشو ببند تکون نده خوب میشه عزیزم
الهی عزیزممم…شربتشو بده قنداقش کن بخوابه بهتر میشه
منم دیروز زدم خیلی اذیت شد بچم
پاهاشو حتما ببند خیلی بهتر میشه وقتی تکون نده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.