۷ پاسخ

خدا برسه به دادم🥲

یخ نگردوندی یه قطره پاراکید بچکون رو جای امپول

بیشتر بغلش کن باهاش حرف بزن ب خودت نیاز داره منم دیروز زدم واسه دخترم اومدیم خیلی گریه کرد صداش گرفت بعد ی ثانیه هم نذاشتمش زمین خداروشکر خداروشکر گریه نکرد فقط نق میزد

خیلییی😬😭

کلا واکسن خیلی بده اه

جای واکسن رو پاراکید بزن و قنداقش کن
من این کارهارو کردم نه دوماهگی و نه ۴ ماهگی خداروشکر اذیت نشد

خیلی مزخرفه من استرس چهاروگرفتم🥺

سوال های مرتبط