خانما بیسکوییت مادر اسهال میاره؟

۴ پاسخ

كار خودتو سخت ميكني عزيزم
بيسكوييت اصلااااا بهش نده
چون طعم شيرينش نميزاره غذارو بخوره
و هيچ ارزش غذاااايي نداره و قند و شكرم داره كه مضرره

عزیزم بیسکویت مادر ارزش غذایی نداره نده بهش

بی بی کر یا پدی لاکت بده

نه برعکس دفع و کم می‌کنه دخترم خیلی دفع داشت مادرم گفت بده الان روزی یبار یایه روز درمیون

سوال های مرتبط

مامان ♡آقا مهدی یار♡ مامان ♡آقا مهدی یار♡ هفته سیزدهم بارداری