كار خودتو سخت ميكني عزيزم
بيسكوييت اصلااااا بهش نده
چون طعم شيرينش نميزاره غذارو بخوره
و هيچ ارزش غذاااايي نداره و قند و شكرم داره كه مضرره
عزیزم بیسکویت مادر ارزش غذایی نداره نده بهش
بی بی کر یا پدی لاکت بده
نه برعکس دفع و کم میکنه دخترم خیلی دفع داشت مادرم گفت بده الان روزی یبار یایه روز درمیون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.