خانما بیسکوییت مادر برای شروع کمکی خوبه؟

۱۱ پاسخ

خدایی اولین غذای بچه بیسکوییت یه ذهنت رسید؟

اینجا میگن نه ولی بهداشت گفت برای اینکه از غذا زده نشه هفته ای یبار یا دوبار میتونی بدی بعنوان میان وعده

نه بابا با فرنی حریره بادام شروع کن بیسکویت چه ماده مغذی داره مثلن

بیسکویت جز شکر و ارد چی داره اخه؟؟

نه، چون شیرینه بعد غذاهای دیگه رو قبول نمیکنه

نه اصلا خودت غذا درست کن بده بچه من خودم تو تایپکام گفتم برو ببین

حالا چرا انقدر زود معده بچه اذیت میشه 6 ماهگی باید کمکی بدی

ن اصلا مضر ترینه . با فرنی آرد برنج شروع کن
آرد برنجشم خودت درست کن

نهخاصیت نداره فقط قند داره

نه اصلا

بنظرم نه ،درکل خوراکی سوپرمارکتی نده بهش یا خیلی کم بده من خودم با فرنی شروع کردم

سوال های مرتبط

مامان ♡آقا مهدی یار♡ مامان ♡آقا مهدی یار♡ هفته سیزدهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۵ ماهگی
مامان قند👶🏻🩵 مامان قند👶🏻🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری