خیلی سخته خیییلی من بچه اولم خیلی بدقلق بود و چالش باهاش داشتم که هنوزم برقراره و با اومدن خواهرش بیشتر شده اما بچه دومم خداروشکر خوب و آرومه
ولی درکل شیر به شیر خیلی سخته خییییلی
خواهر من داره بچه اولش فوق العاده خوش خواب و آروم بود بعد یکسال دوباره باردار شد بچه دوم شیطون و کم خواب الان دوتاشون به پای هم افتادن موهای خواهرم کلا در عرض یکسال هفتاد درصد سفید شده
من ی سه سال و ده ماهه دارم با دوقلوی سه ماهه
اره بچه اولم خیییلی خییلی بیشتر اذیت میکنه رسیدن ب خودم و شوهرمم اره میرسم
همچی ب بچه اول بستگی داره اگ حسود باشه واقعا دپدر ادم درمیاد ولی اگ مث دختر من باشه خیلی راحت تر میگذره ولی بازم سختیای خودشو داره
فک کن پسرم دوماهش بود من داشتم دخترمو از پوشک میگرفتم 🤯
پدرم دراومد ولی در نهایت واقعا راضی ام
با اینکه مثل قبل دیگه به هرکاری نمیرسم هرجایی نمیتونم برم ولی بنظرم سختیش ۳ساله بعدش بچه دیگ متوجه حرف میشه و راحت تر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.