اره من میدادم
من هر هشت ساعت میدم بهش خیلی تاثیر داشت
اره من دکترش بهم گفت روزی سه قطره بدم به بچم
وقتیم که بهش میدادم بی حال بود همش خواب بود بزور باید بیدارش میکردم بهش شیر میدادم که قندش نیوفته یه چند روز دادم بهش بعد دیگه ندادم
من دادم قطره شو بده خیلی خوبه ما انقد درگیر زردی بودیم خداروشکر قطره خوب بود
من خودم خوردم با ترنجبین
من دوسه بار میدم بهش در روز
من ترنجبین و عناب میدم
قطره شیرخشک هم دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.