خانما استفاده کردین برا نینی هاتون راضی بودین؟

تصویر
۲ پاسخ

عالیه....من ۲ دوره بهش دادم العان دیگ دکتر گفت نده چون خوب شد
واسه کولیک بهش داد دیگ؟؟؟؟

سوال منم هست تازه دیروز دکتر بهش داد

سوال های مرتبط

مامان دختر نازم نلا♥️💞 مامان دختر نازم نلا♥️💞 ۷ ماهگی