۹ پاسخ

چجوری تونستی نزنی؟؟؟؟
واقعا یعنی این همه بچه میزنن چیزیشون نمیشه
و برای سلامتیشونه
اونوقت واسه بچه شما عوارض داره؟؟؟😐

عزیزم اینجا فقط سرزنش میشی برو به متخصص اطفال بگو راهنماییت کنه
بعدم اکثر کسایی که تو بهداشت کار میکنن یکم بداخلاقم به اونا هم توضیح نده بگو بچه م نریض بود دکترش اجازه نداد بزنم تا الان

واکسن برای سلامتیشه هرچقدو سخت باشه باید اول بری بهداشت بگی

توروخدا این مثلا روشنفکریو بذارین کنار ینی ختنه نمیکنه یکی واکسن نمیزنه.واکسن ینی چی؟!میکروب ضعیف یا کشته شده ک اگ روزی بچت اونو گرف حالش بدتر نشه پادتنش تو بدن باشه چرا ظلم میکنین اخه..... ببخشید خیلی صریح گفتم اعصابم خورد شد😐

باید بزنی چطووووورررر نزدی ؟
اصلا اینکارو در حق بچت نکن بخدا این روشن فکری نیست
نزدنش عوارضش بیشتر
فلج اطفال سرخک هپاتیت هزار تا چیز دیگه
اول باید یکسالگی و بزنی
ب حرف شوهرت گوش نده مردا زیاد حرف میزنن هیچی نمیدونن

بنظر خودت نزنی بچت بدنش مقاوم ب بیماری هست؟! همینو فقط روش تمرکز کن.. اگ ی زمانی ک مثل الا ویروسش اوت کرده بچه های 2 تا 6 سالم گفتن بیاین بزنین بنظرت بچت بگیره داغون نمیشه؟

اگ واکسناش کامل نباشه برا مدرسه هم گیر میدن

ای کاش میزدی عزیزم
ماهم تو بچگی زدیم چه عوارضی

عزیزم بنظرم بزن
اول بگو بهشون یکسالگی رو نزدی

سوال های مرتبط