۵ پاسخ

خوشگل درخواستمو بپذیر

مادر بودن همینه دیگه سختی های خودشو داره پس چرا میگن بهشت زیر پای مادرانه ، بچه های یکی یه دونه همیشه تنهان و گوشه گیر اما دوتا که باشن خیالت راحته پشت هم هستن سن هر چی بالاتر بره بچه آوردن سخت تر میشه

نه معاینه واژینال میکنن منم که از اول بارداری دارم شیافت و آمپول پروژسترون میزنم تنگ شده بود دردم گرفت ولی خوب چاره چیه باید معاینه میشدم که ببین کیسه آب یا نه

منم همینجوری شدم قبلا ترشح بود ولی الان انگار فقط آب بدون بو و رنگ میخام برم پیش دکترم

برو دستشویی مثانتوخالی کن بعد راه برو سرفه های محکم کن اگه اب اومد خدای نکرده کیسه ابه

سوال های مرتبط