نه منم ندارم
خوش به حالت من ازاول بارداری دارم 😬
آره عزیزم طبیعیه اتفاقا خیلیم راحتی نسبت به ماها و بقیه فقط خدا کنه تا آخر نداشته باشی
بدن ها متفاوته بعضیا علائم شدید دارن بعضیا نه یکم متفاوت یا علائم شدید ندارن ولی طبیعیه خیلی راحت باش اتفاقا 😅
خوشبحالت😆😂
خوشبحالت😂😂
خوشبحالت واقعا😂😂😂
خوشبحالت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.