سلام دخترا شما هم اینجاتون درد میگیره مثه در پریودی؟؟

تصویر
۷ پاسخ

ششششددددددییییییدددددددد

به قول زنداداشم که کادر پزشکیه میگه اون قسمت های سفید رباط ها هستن

کاملا طبیعیه
وهنوز با شدت ادامه داره

اخرشم‌نفهمیدم این عکس انسان با عضله هاشو از کجا میارین روش خط میکشین میفرستین اینجا

وای منم‌این‌دردو دقیقا از ۲۰هفته‌دارم تو خواب از دردش بیدار میشم🥹

اره عزیزم برا من از هفته ۲۲ بارداری دردام شروع شد جوری که میخواستم تو خواب جابجا شم از خواب بیدارم میکرد این دردا!و تا روز زایمان ادامه داره!و حتی شدیدتر هم میشه چون وزن بچه رو اون قسمت سواره!

همیشه نه بعضی وقتا سمت تخمدانم تیر میکشه

سوال های مرتبط