۵ پاسخ

عزیزم برو دکتر ببین انقباض نباشه چون منم اینجوری بودم دکتر شکممو معاینه کرد وسونو انجام دادگفت که انقباضه وخطرناکه وگفت که اگه کنترل نشه احتمال زایمان زودرس هست بخاطر همین الان امپول هفتگی میزنم وشیاف داد وسرم وخداروشکر بهتر شدم شماهم حتما برو دکتر چک کنه

من سمت چپ شکمم ی تیکه کوچیک از دیشب درد میکنه 🥲انگار گرفته

الان درازکشیدم

زیر دلم سفت بود و درد داشتم

چک کن انقباض نباشه

سوال های مرتبط