تو هفته ی من مثه درد پریودی داشتید از سرشب درد پریودی دارم

۲ پاسخ

اره ماه درده
منم از همین حدودا داشتم
ولی مداوم نیس
یبارمیگیره یبار نمیگیره
بهم شیاف پروژسترون واژینال داد
چندروزگذاشتم قط‌شدیگ نذاشتم
امروز‌دوباره باز‌دردپریودی‌داشتم ک خودش‌خوب‌شد بعد ده دیقه

استراحت کن بیشتر شد حتما برو پیش دکترت ماه هشتی خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان نفس 🥹💕 مامان نفس 🥹💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نیهان🫀🧿 مامان نیهان🫀🧿 ۱۰ ماهگی
مامان پناه 
🤰 مامان پناه 🤰 هفته سی‌ودوم بارداری