بعضی اوقات باشه طبیعیه ولی اگه زمانش زیاد باشه یا منظم بگیره ول کنه باید بری بیمارستان
اوووف نمی دونم کدوم دردو تحمل کنم. گرفتگی پامو. که یک ماهه بامه، یا درد پریودی که از امروز صبح شروع شده و درد پامو بیشتر کرده،
ای کاش میشد الان زایمان کنم، راحت شم
منم دارم😭
وای منم😭☹️
منم دارم در روز 3 یا 4بار میگیره ول میکنه ،مال بعضیا طبیعی نیست نشانه زایمان زود رسه بنظرم بدکترت بگی بهتره
منم دیشب درد پریودی داشتم در حد نیم ساعت بعد قطع شد فک کنم طبیعیه تا لکه بینی نداری جای نگرانی نیست و حرکات بچه خوب باشه
اگر بدون لک باشه و طولانی مدت نباشه عادیه در غیر اینصورت نه منم درد پریود میگیرم اما سریع ول میکنه کلام یک بار در روز میگیرم بخاطر انقباضه که تو هفته های ما عادیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.