سلام خانما درد پریودی دارم عادیه توی هفته من ؟

۳ پاسخ

من هم دارم میگن اگر شدید باشه نشونه باز شدن دهانه رحمه اما مال من فعلا خفیفه

شکمت سفت میشه و ول میکنه؟

شاید انقباض باشه ،منم بعضی وقت دارم

سوال های مرتبط

مامان نفس 🥹💕 مامان نفس 🥹💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کوروش💙 مامان کوروش💙 ۲ ماهگی