۴ پاسخ

منم دارم دکترم سنو کرد گفت فشار رو رحمته یه کوچولو هم نی نیم اومده بود پایین دکتر یه من گفت یکم استراحتت رو بیشتر کن

طبیعیه عزیزم اگر منظم نیست اینا ماه درده

عزیزم به دکترت حتما بگو

من دکترم گفت اگه منظم درد بگیره ول کنه درد زایمانه وگرنه طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۷ ماهگی